Nieco juz leciwe nadwozie nie szokuje, wykonczenie szarawe, troszke za małe wnetrze, poza tym całkiem dobrze, niemiecka technologia w niezlym wykonaniu. Atut nr 1 silnik TDI PS: Fajnie sie tuninguje chipem (do 140kM a moment ponad 300) oraz zwyklym WAG-iem (tylko z glową)Uwaga na NOx! Aaaa- minus za wspomaganie kierownicy, mozna by sie wiele nauczyć od SEAT-a na temat elektrohydraulicznego wspomagania.
Wrażenia
5,0
Silnik
MALA TURBODZIURA PONIZEJ 1900RPM, RESZTA SUPER
4,0
Skrzynia biegów
typowy wsteczny z VW, milem kilka pomylek
4,0
Układ jezdny
lekka podsterowność bo ma z tyłu duzy zwis (plyta z golfa), na wprost ok
Komfort
4,0
Widoczność
widocznośc do tyłu przeciętna
3,0
Ergonomia
zadnych rewelacji ale konstrukcja ma juz swoje lata
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z Climatronik calkiem niezle, brak funkcji (max def) odmrazania, diesel
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod w normie, tyl gorzej (znowu plyta z golfa, maly rozstaw osi)
4,0
Wyciszenie
mam diesla, więc cudów nie ma, klekocze, po rozgrzaniu ulga.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na dlugiej trasie 4.3l/100 , w mieście 6.5, jak na ciężką nogę super, nie bylem jescze na przeglądzie
5,0
Stosunek jakość/cena
Na rynku najtańszy z tym wyposażeniem i w tych gabarytach wśród VW-Grup (TDI110,Elegance)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma 5tys. km, marne seryjne głośniki, wg mojego WAG-a reszta w normie