b.z. plus dla serwisu który szybko zdiagnowował usterki i przede wszystkim trafnie (GALL ICM we Wrocławiu przy ul.Armii Krajowej naprawde robią fachowo), sama naprawa chyba nie byla najdroższa
Wrażenia
4,0
Silnik
b.z.
5,0
Skrzynia biegów
b.z.
3,0
Układ jezdny
b.z.
Komfort
3,0
Widoczność
b.z.
5,0
Ergonomia
b.z.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
b.z.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
b.z.
4,0
Wyciszenie
b.z.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
b.z.
5,0
Stosunek jakość/cena
myślę że po 2 latach i po 75tkm przejechanych wlozenie w naprawy 750 zł to naprawdę dobry wynik (nadal auto sprawia wrażenie jak bym wyjechał niedawno z salonu) zmieniam ocene na 5. POLECAM TEN SAMOCHÓD!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rzeczewiście okazało się że to drobiazgi i auto znów jęździ bez zarzutu. Stuki w zawieszeniu okazało się że są do wymiany łączniki i gumki stabilizatora, koszt naprawy ok 180 zł (ASO), po naprawie znów cicho. Spryskiwacz - wymieniłem 2 dysze za 30 zł bo sie jedna popsula i druga tez ledwo zipiala. Silnik - okazało się ze 2 swiece nie grzaly i zapłon trzba bylo przestawic koszt razem z diagnostyka i materialami prawie 500 zł więc nie tak tragicznie. Znów samochód jest w 100% sprawny i nic nie dokucza.