to jeszcze nie VW ale prawie, bardzo dobry silnik TDI tylko szkoda, że różnica w cenie między benzyniakiem zwróci mi się dopiero po 100000 km
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zarzutu
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
3,0
Układ jezdny
moim zdaniem zbyt czuły układ wspomagania, przy niewielkim pochyleniu drogi cały czas trzeba kontrować aby utrzymac właściwy tor jazdy, w zimie na śliskiej nawierzchni ABS strasznie kopie w stopę
Komfort
3,0
Widoczność
dobra do przodu, fatalna do tyłu
3,0
Ergonomia
deska bez zarzutu ale obicie foteli jak na samochód w topowej wersji jest do .upy (gorsze niż w polonezie co ja mówię zdarzają się maluchy z lepszą tapicerką) na szczęście w salonie można kupić za "jedyne" 400 zł komplet pokrowców z przyzwoitego materiału
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jak na diesla super, klimatyzacja bez zarzutu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze z tyłu gorzej niż w polonezie, jazda na długiej trasie w 5 osób to mordęga
5,0
Wyciszenie
do 150 km/h ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TDI mówi samo za siebie, średnio w cyklu mieszanym 50/50 5l ropy na 100
4,0
Stosunek jakość/cena
za 67 000 nie kupiłbym VW z takim silnikiem i wyposażeniem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
już kilka kilometrów od salonu zepsuł się przycisk klimy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
4 razy w ciągu 8 miesięcy pękła przednia szyba to chyba poważna usterka ale wg serwisu nie kwalifikuje się do wymiany auta ( ich sprawa będą tą szybę wymieniać do u..anej śmierci)