samochód w którym po 85 tys. km ulega uszkodzeniu mechanizm różnicowy -wypadło zabezpieczenie sworznia który po wysunięciu rozbija obudowę i blokuje układ jezdny (całe szczęście że doszło do tego na skrzyżowaniu, przy minimalnej predkości )swiadczy fatalnie o jakości tego produktu i dotyczy to wszyskich modeli koncernu VW w których są montowane te jednostki napędowe.No i koszty!!! Bo po gwarancji !!! Nadmieniam iż pojazd nie był podrasowywany i regularnie odbywał przeglądy w ASO.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
uszkodzenie dyferencjału- wypadło zabezpieczenie i sworzeń rozbił obudowę szkrzyni
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 85 tyś wymiana skrzyni biegów -wypadło zabezpieczenie sworznia który ją rozwalił