Auto byłoby doskonałe gdyby nie brak miejsca z tyłu,przepływomierz i siłownik turbosprężarki
Wrażenia
5,0
Silnik
Chodzi rewelacyjnie i mało pali.Niestety problemy zsiłownikiem sterującym turbosprężarki,koszt ok.800zł. Tylko uchowaj Boże od autoryzowanego serwisu(miń. 5 tyś).Psuje się też przepływomierz,ale nie tak często jak stwierdza to serwis-uwaga naciągają ! Ponadto twierdzą,że nie da się naprawić i wstawiają nowy za 1300 pln. Regenerowany np.na Słowacji to ok.350pln.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
wymiana końcówek drążków kier. po ok.120 tyś.km. Górne łożysko kolumn MP po ok.100 tyś. Ale to wszystko razem to naprawdę znikomy koszt.Nawet nie pamiętam ile.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciut długo się nagrzewa,ale diesle zwykle tak mają.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nieco zbyt mało miejsca na nogi.W nowszych egzemplażach nieco lepiej.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Omijać autoryzowany serwis szerokim łukiem a wtedy będzie to naprawdę tani w eksploatacji samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza dwoma wcześniej wspomnianymi elementami osprzętu silnika nie psuje się absolutnie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]