Po przejechaniu blisko 3 tys. km jestem bardzo zadowolony. Auto zarówno w trasie (nieliczne polskie autostrady), jak i w mieście prowadzi się znakomicie!
Wrażenia
5,0
Silnik
Mój silnik ze standardowych 110 KM został zchipowany do 138 KM. Silnik pięknie pracuje a auto doskonale przyspiesza.
5,0
Skrzynia biegów
Przy mocy 138 KM brakuje(na trasie)6-go biegu. Poza tym bardzo dobrze.
4,0
Układ jezdny
Troszkę jednak skacze na nierównościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje mi wycieraczki na tylnej szybie.
4,0
Ergonomia
Wszytko eleganckie, choć z typowo niemieckim minimalizmem. Wykończenia wysokiej jakości.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Potwierdzam opinie, że mało miejsca na tylnej kanapie. Za to bagażnik ogromny.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to komfort jak w benzynowej limuzynie, ale przyjemnie się jedzie nawet przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zgodnie z oczekiwaniami, czyli ekonomicznie. Napraw nie zdążyłem dokonać, ale - nie odwiedzając ASO - ceny nie powinny być wysokie. przy standardowym przeglądzie co 15 tys. wydałem na części 360 zł (olej największy wydatek)
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód nieco droższy np. od Forda Mondeo, które rozpatrywałem przy zakupie. Mam jednak nadzieję, że w końcowych rozrachunku okaże się lepszym wyborem:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siadł mi pilot centralnego zamka. Nie wiem jeszcze co jest przyczyną.
Zdaje się, że pilot nie działał w czasie dużych mrozów. Teraz już jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]