przy 50 tys. wymiana na gwarancjii łożysk z przodu,przy 68 tys.wymiana kolumny kierowniczej(na gwarancjii)-był luz,może od jazdy po dziurach.od 60tys. spocony silnik,108 tys-do wymiany manetka-dżwignia zmiany kierunkowskazów,okropny serwis-Sinclan bis w Zakręcie
Wrażenia
3,0
Silnik
Mam to auto od nowości,silnik od 65 tys.spocony -mokry,w sinclan bis(Zakręt)na gwarancji tego nie widzieli.teraz uszczelnili pompę wsp.hamulca i chyba jest sucho,silnik elastyczny i ekonomiczny(!)lecz zimny kiepsko pali,tzn.po kilku sek.pracy rozrusznika,stara Toyota po 400 tys.-Hła od razu. U mnie 3++
4,0
Skrzynia biegów
od nowości do ok 30 tys,km czsem sporadycznie 3-ka nie chciała wejść.Potem to znikło.Teraz jest ok.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
kiepska z tyłu.Coś za coś - duży bagażnik
3,0
Ergonomia
pokrętła od nawiewu trudno dostęp[ne-przeszkadza dżwignia zmiany biegów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy parują szyby-tylko 4 możliwości regulacji nawiewu.nadmuch słaby!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu trochę mało miejsca
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
4 ---
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]