Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów ale to raczej wina użytkownika :-)
Układ elektryczny
: przetwornica...bardzo droga używana 450 zł
4,0
Całokształt
Super auto, może sie podobać. Bardzo słabe plastiki, przez zawieszenie wszystko trzeszczy. Po jakimś czasie męczy. Części tanie. Naprawić każdy mechanik potrafi. Instalacja BRC podchodzi bez problemu i jedzie jak na Pb nie czuć jakiejś specjalnej różnicy. Powoli myślę o zmianie na coś wygodniejszego. Jakość wykonania jest na niskim poziomie. Za to mamy fajne przyśpieszenie i dobre trzymanie w zakrętach za stosunkowo niską cene.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Kupiłem z uszkodzonym trzecim biegiem, po roku awaria jedynki, trójki i wstecznego. Może pierwotnie wada została źle naprawiona... Koszt naprawy niski :)
4,0
Układ jezdny
Super sie trzyma drogi. Dobre opony i wszystko w temacie.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Uchwyt na kubek pod podłokietnikiem to jakas pomyłka...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
głośno w środku...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Instalacja BRC SEQUENT chodzi idealnie. Przejechane 35 tys km. Pali 13-14 gazu przy dynamicznej jeździe 50/50 miasto-trasa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Same podstawowe rzeczy, generalnie pierwszy bezawaryjny samochód. Nie mówie o 'pierdołach' bo tego się nie da uniknąć w samochodzie z rynku wtórnego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów, problem z zaciskami tył... wraca.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 180KM 132kW
[l/100km]