Przeniesienie napędu
: powtarzam, ostatni dobry silnik VAG, razem z 2,8 ACK - mistrzostwo świata i to se ne wrati
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: pierdołki ale do naprawy w warsztacie
Karoseria
: korozja
2,0
Całokształt
Kupiłem auto dla silnika, z przetargu wewnętrznego z firmy, full serwis oryginalny przebieg, lista usterek w ciągu 4 miesięcy i 5 tyś km poniżej
Wrażenia
5,0
Silnik
ostatni dobry silnik VAG razem z 2,8 ACK - mistrzostwo i to se ne wrati
5,0
Skrzynia biegów
+ sprzęgło miękkie
1,0
Układ jezdny
chce jeździć tylko na wprost, ten samochód to tylko na tory kolejowe
Komfort
2,0
Widoczność
za krótkie siedzisko, nogi cierpną
3,0
Ergonomia
znajdę co mi trzeba
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj OK do 100 km/h - poza awarią czujnika ciśnienia w klimie, powyżej 100 km/h atmosfera zewnętrzna wciska się przez uszczelki w drzwiach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy OK. dla pasażerów nie ma
3,0
Wyciszenie
cicho do 100 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części tanie, ale usterek mnóstwo, jak ktoś mieszka w aglomeracji, tragedia
3,0
Stosunek jakość/cena
jakość do d.., cena adekwatna
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
małe usterki podnoszą niską cenę, w trzy miesiące:
- pękł czujnik ciśnienia w klimie
- zatarły się wycieraczki,
- walnęło łożysko w MCPersonie,
- rozwalone łożysko lewy przód,
- pękło pióro wycieraczki,
- prowadnica szyby w prawych drzwiach zacina się,
- ESP zaświeca błąd po załączeniu,
- pompka do podnoszenia siedzenia przestała podnosić siedzenie,
- ślady korozji na tylnej klapie, ze względy na w/w, nie mam czsu się tym zająć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 5 tyś km przebiegu nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
[l/100km]