Zawieszenie
: Przód za nisko jak na polskie realia
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny,bardzo dobre przyspieszenie, w trasie przy baardzo delikatnym wciskaniu pedału gazu udaje mi się osiągnąć spalanie benzyny na poziomie 6,1 - 6,9 litra.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Przednie zawieszenie zdecydowanie zbyt nisko,rozważam podwyższenie przy użyciu wkładek dystansowych.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca,ogromny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110 km/h robi się głośno w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - w mieście dramat (jeżdżę po Olsztynie,wolę nie myśleć co byłoby w większym mieście),dlatego też zamontowałem instalację LPG, w trasie pali zazwyczaj maksymalnie 10 litrów gazu przy jeździe 100-120 km/h. Ceny przeglądów i napraw przyzwoite.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
[l/100km]