Przeniesienie napędu
: Dość krótko ze stopniowana skrzynia biegów w połączeniu z 1,8/125KM, daje możliwość elastycznej jazdy
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Obroty trochę falują, lecz nie zawsze. Ale tym zajmie się mechanik
4,0
Skrzynia biegów
Przy silniku 1,8L 125KM jest mały szkopuł przy skrzyni biegów. Przekładnia przy skrzyni połączona jest z wodzikami od drążka plastikowym elementem (nie jestem specem), który dosyć często podobno pada. Dzięki czemu miałem przyjemność jazdy na 3i 4 biegu reszta była niedostępna, wsteczny = wysiądź i popchnij.
5,0
Układ jezdny
Wydaje się troszkę mało precyzyjny, lecz da się przyzwyczaić.
troszkę niskie zawieszenie z przodu, ciągle zahaczam o krawężniki przy parkowaniu
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność. Jedynie przez tylną szybę mała widoczność w dolnej części
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest naprawdę sporo miejsca
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach bywa hałaśliwy, ale to raczej zaleta posłuchać warkotu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem usterkę z załączaniem się wiatraka na chłodnicy, trochę się przegrzewał. Ktoś w nim wcześniej grzebał i zrobiło się zwarcie na kablach, trochę mi uszkodziło moduł sterujący klimą i wiatrakiem na chłodnicy. Ale wizyta u mechanika i elektronika i po sprawie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]