widoczność do tyłu jest bardzo słaba, dlatego świetnie zdają egzamin czujniki parkowania - polecam
5,0
Ergonomia
wszystko intuicyjnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
minus za głośność działania
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, aczkolwiek przed fotelem pasażera żle zaprojektowany został schowek, który przeszkadza w zajęciu wygodnej pozycji siedzenia (trzeba fotel odsunąć daleko do tyłu, żeby nie zahaczać nogami o niego)
4,0
Wyciszenie
na ten standard w normie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ten silnik i tą moc nie najlepiej i nie najgorzej
5,0
Stosunek jakość/cena
za 50 tyś samochód z aut. klimą, radiem, elektryką - oczywiście wersja Tour.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po przekręceniu stacyjki w stan gotowości z pod maski z prawej strony dochodzą dziwne odgłosy jakby pracującej pompy, które wogóle nie ustają nawet po długiej jeżdzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nowy samochód, narazie odpukać nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]