Inne
: NIEZAWODNOŚĆ , gdyby OCtavia 1 była dalej w sprzedaży kupiłbym nową z salonu bez wahania
5,0
Całokształt
Super auto , kupiłem 3 letnie z przebiegiem 130 tyś, teraz mam ponad 240 tyś km. Ostatni wypust 2010 z bogatym wyposażeniem. Założyłem gaz, zero problemów.
Nic nie naprawiałem, poza linką klamki drzwi...
Tylko filtry, oleje , eksploatacja... Śmiało uważam, że te auto jest najbardziej niezawodnym autem po mercedesie w124! Jeżdżę na Taxi, auto pracuje w trudnych warunkach...
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze, wiadomo mały silnik, ale daje rade, z 5 pasażerami na pokładzie i z klimą trochę mało mocy... 5=
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów ! 5
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi i świetnie radzi sobie z naszymi Polskimi drogami :) 5
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoki kufer, cofając widoczność mogłaby być lepsza, ale mam czujnik parkowania :) 4+
5,0
Ergonomia
Wszystko ok 5-
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem klimatornik chłodzi dobrze, zimą grzeje 5
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj 4.
Jeżeli chodzi o miejsce z przodu jest ok, z tyłu troszkę mniej miejsca, ale tragedii nie ma !
5,0
Wyciszenie
5=
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony
Miasto benzyna - około 8 Trasa benzyna około 6 (przy normalnej jeździe)
Miasto LPG 9-11 Trasa LPG 7,5-9
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłąciłem za Octavie 3 letnią (2010r) z przebiegiem 130 tys km i bogatym wyposażeniem 23 tyś zł MEGA okazja :)
Do tej pory tylko eksploatacja! Auto jeździ w Wawie jako Taxi
5!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana linki - klamki przednich drzwi. Oryginalna 45 zł...
5
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]