Zawieszenie
: Wygoda jest. Duże auto jednak oferuje więcej komfortu jazdy i wnętrza. Fajnie się prowadzi ale do sprintów się nie nadaje. Przyjemny wóz.
4,0
Całokształt
Dobre auto jak na 1,6 z klimą itp. za 46.000 zł brutto. Nowa fabia raczej wstrętna, a kosztuje tyle samo lub więcej. Tak dużego, nowego auta z gwarancją 2-letnią chyba nie da się taniej kupić. Stylistycznie już odbiega od najnowszych aut.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na razie pracuje równo. Głośny wydech na ssaniu, zaraz po odpaleniu i wibruje lekko. Po chwili wszystko się stabilizuje choć wydech słychać dość wyraźnie nawet w środku.
3,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna ale ciężko wchodzą biegi: wsteczny, 1i2. Głośno pracuje i słychać ją wewnątrz auta, najsłabszy punkt samochodu jak na razie.
4,0
Układ jezdny
Dobry i w miarę cichy. Zobaczymy co będzie się działo wraz z przebiegiem. Oceniam jako miękkie jednak.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszędzie dobrze, do tyłu fatalnie.
4,0
Ergonomia
Po niemiecku. Żadnych fajerwerków, bajerów, brak uchwytów na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie dobrze bo jest klima. Ogrzewanie sprawdzę zimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dość miejsca i wygodnie. Z tyłu do 1,80m też ok. Bagażnik potęga!
4,0
Wyciszenie
Może być. Hałasu nie ma. Poskrzypuje tylna półka i boczna szyba kierowcy na nierównościach, dziurach. Każde auto coś tam poskrzypuje ponoć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-9 litrów jeśli 100% miasto. Trasa ok.7 litrów. Standard dla silnika 1,6l.
5,0
Stosunek jakość/cena
W swojej klasie najtańsza propozycja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki przebieg żebym to mógł realnie ocenić. Zobaczymy czy legenda potwierdzi niezawodność ale trochę się o to obawiam.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. Na razie bezawaryjnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]