Świetne auto, za połowę ceny klasy premium otrzymujemy napradę sporo. Obecnie jest to chyba jedyny niekompaktowy SUV poza klasą premium na PL rynku. Duża ilość miejsca w środku, duży bagażnik, rozsądne parametry i rozsądna cena.
Wrażenia
4,0
Silnik
W zasadzie jedyny mankament to konieczność dolewania AdBlue... Choć to nawet nie jest wina producenta, a UE.
5,0
Skrzynia biegów
Powiem krótko: DSG rządzi :) Nie spodziewałem się tego, ale po 15 latach jazdy w manualu spróbowałem RAZ skrzyni DGS i już mnie koniami nie zaciągną z powrotem.
4,0
Układ jezdny
Jak na te gabaryty to jest zupełnie w porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Mała podpowiedź: kamera cofania to konieczność. Bez niej trudno jest zaparkować.
4,0
Ergonomia
Przydłby się nieco szerszy zakres regulacji kolumny kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Polecam ogrzewanie postojowe. Cudo! W ogóle warto wyposażyć autko w każdy jeden bajer dot. ogrzewania i klimy, szczególnie w polskich warunkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest po prostu mnóstwo. Na plus przesuwana kanapa w 2 rzędzie. Gdy jest odsunięta do tyłu, pasażerowie mają mnóstwo miejsca. Gdy zależy nam na pojemności bagażnika - można przesunąć ją do przodu. Pasażerowie nadal się mieszczą, a w bagażniku mamy dodatkowe 100 litrów.
4,0
Wyciszenie
Do 140 jest komfort. Powyżej zaczyna być słychać szum powietrza. Można w miarę komfortowo rozmawiać do 180 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Typowo, w mieście, w korkach, (bez jazdy eko, ale też bez szaleństw) na codzień - 8,5. Autostrada - 8, trasa poza autostradą - poniżej 8. Przy szybkiej, sportowej jeździe/ ciężkiej nodze - 14L.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej kategorii to auto chyba nie ma konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chyba za wcześnie na ocenianie usterek. Auto ma dopiero miesiąc...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chyba za wcześnie na ocenianie usterek. Auto ma dopiero miesiąc...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]