Zawieszenie
: Ogromny samochód za właściwe pieniądze ale nie więcej niż 150tys
Obowiązkowo jasna skórzana tapicerka i mamy Skodę delux
5,0
Całokształt
Kawał samochodu ,ogromne wnętrze ,wykończenie w skórze to wisienka na torcie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po poprzednim Volvo S40 2.0 TDI 136km wrażenie nieco mniejszej dynamiki to kareta a tamto kawalerski samochodzik.
Wersja z manualną skrzynią biegów zdecydowanie polecam.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi haczą skrzynia chodzi miękko moim zdaniem ekonomizer za wcześnie podpowiada zmiany biegów i w ogóle się nim nie sugeruję.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dostojnie się prowadzi i cicho wybiera wszelkie nierówności drogi. Naprawdę bardzo komfortowe zestrojenie.
Przy teście łosia czuć jak pracuje elektronika
5,0
Karoseria
Wszystko w porządku i sprawia wrażenie porządnego samochodu
Komfort
5,0
Widoczność
Kończysz jak kombi więc z parkowaniem nie ma problemu.po pierwszym tygodniu jazdy można wyczuć auto wspomagając się czujnikami parkowania. Do 100% szczęścia i pewności polecam kamerę cofania.
5,0
Ergonomia
Przestrzeń samochodu wykorzystana do granic możliwości automat środku wymiary konkurentów z wyższej klasy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja klimatyzacja ogrzewanie bez zarzutu. Samochód w porównaniu z poprzednim dieslem rozgrzewa się dużo wcześniej. Podgrzewane siedzenia też fajna sprawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niesamowita przestrzeń w każdym kierunku
5,0
Wyciszenie
Tego się najbardziej bałem ale w porównaniu z Volvo które w tym segmencie nosi miano super wyciszonego samochodu jest lepiej i o czymś to świadczy.
Dopiero powyżej 140 km/h pojawiają się w sumie powietrza o pływającego karoseria i lusterka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie więcej niż 150
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]