Auto nie pozbawione wad, ale bardzo poprawne i przywiązujące.
Wrażenia
4,0
Silnik
180-konne 2.0 TSI nie żłopie mało, ale odwdzięcza się za to dobrymi osiągami. Jeżeli chodzi o awaryjność to na przestrzeni 4 lat od nowości zdarzyła się awaria sondy lambda.
3,0
Skrzynia biegów
DSG7 nie jest arcydziełem inżynierii - od czasu do czasu szarpnie i słynie z problemów już w okolicach 100 tys km dlatego zostawię tutaj tylko 3 gwiazdy.
4,0
Układ jezdny
Dałbym tutaj 5 gwiazd gdyby nie fakt, że tą budą rzuca na zakrętach i dziurach.
5,0
Karoseria
Lakier Lava Blue prezentuje się bardzo ciekawie, brak oznak jakiejkolwiek rdzy. Jest dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki A są trochę za duże, ale generalnie nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Jeżeli ergonomia to miara przyjazności człowiekowi, to ten samochód może stać się Twoim przyjacielem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2-strefowy Climatronic nie budzi żadnych zastrzeżeń. Wielki plus za obsługę fizycznymi przyciskami i pokrętłami z zaawansowanymi funkcjami obsługiwanymi na ekranie w konsoli centralnej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skoda jak to Skoda - do takiego Kodiaqa to i by kajak wszedł. Jeżeli to auto jest dla Ciebie za ciasne to polecam pójść w stronę vanów i dostawczaków.
4,0
Wyciszenie
Mogło być jeszcze ciszej, ale nie zrozum mnie źle - Kodiaq jest bardzo dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety, SUV klasy średniej nie jeździ za grosze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby cena była nieco niższa widniałoby tutaj 5 gwiazd.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Połknięta gwiazda za awarię sondy lambda. Poza tym jest OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raczej nie zanosi się, żeby auto stanęło w miejscu z powodu awarii, aczkolwiek czekam czy skrzynia biegów nie zmieni tej opinii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 180KM 132kW
[l/100km]