Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Karoq Crossover

pnicia, 5 lat temu
Silnik 2.0 TDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Karoq Crossover 2.0 TDI 150KM 110kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Układ hamulcowy
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Sprytne, pojemne i w miarę obszerne auto - uniwersalne i nie męczące w trasie - na razie wszystko OK. Poprzednio jeździłem octaviami (I i II w dieslu) zrobiłem po około 350 tyś km i nic się nie działu Mam nadzieje że to będzie podobnie. Karoq jednak w porównaniu z octaviami (wersja I i ii)daje znacznie więcej komfortu, pewności prowadzenia no i bezpieczeństwa. MOIM ZDANIEM MOŻE NAWET PEWNIEJ SIĘ PROWADZI NIŻ UŻYTKOWANE PRZEZE MNIE DO TEJ PORY VOLVO V70. Może to zasługa napedu 4x4.... Spalanie - silnik TDI 150 KM z DSG: - po pierwszym tankowaniu 7,3, - pod drugim 6,7. Ważne jest to że na razie około 60% przebiegu w mieście. Z drugiej strony dosyć delikatnie obchodziłem się z nim ponieważ jest na dotarciu - sądzę że trzeba liczyć się za spalaniem średnim na poziomie około 6,5 do 7,5 litra. Komputer nie zaniża spalania - jak w innych markach. Sprawdzałem wskazania komputera - wyszło +/- 0,1 litra. Jak działają systemy wspomagające kierowcę - ktoś kto nie jeździł z nimi musi się trochę przyzwyczaić - dla mnie rewelacja to: - czujnik martwego pola, - adaptacyjny tempomat, - kamera cofania, czujniki manewrowania z przydu auta, - systemy wspomagające ruszanie, - SWIATŁA LED!!!! - super oświetlenie! - wybieranie głosowe połączenia - działa Jednak awaryjne hamowanie powinno być rozpoczęte chociaż troszkę wcześniej - hamuje i wykrywa pieszych ale naprawdę w ostatniej chwili - sprawdzałem na podwórku.... Generalnie - uniwersalne auto jestem zadowolony z wyboru - 9/ 10 pkt. Pewne mankamenty: - brak możliwości bezprzewodowego zrzutu ekranu z telefonu na ekran samochodu - można to zrobić za pomocą przewodu ale trzeba za każdym razem go podłączać.... - niby pierdoła ale... było by wygodniej. Napiszę coś więcej za 10 tyś km
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być lepiej ale pomaga kamera i czujniki z przodu. Niestety na ogrzewanej przedniej szybie widać po przypatrzeniu się wtopione cienkie druciki - VW ma już lepsze rozwiązanie
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu - bez polotu ale ładnie i funkcjonalnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa jak na diesla. Polecam grzaną kierownicę, fotele i ogrzewaną przednią szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Diesla jednak słychać ale jest naprawdę dobrze wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na razie ok ale zobaczymy za 200 tyś Nie było tanio ale inne samochody z tym wyposażeniem są droższe od 10 do ...... tyś zł. Mogła by kosztować z 20 tyś mniej - a tu niespodzianka w 2019 roku za auto w tej konfiguracji musiałby zapłacić 18 tyś. więcej a wtedy zdecydowałbym się może na coś innego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zobaczymy po 200 tyś.KM

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Karoq Crossover