Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Karoq Crossover Facelifting

SLR, 2 lata temu
Silnik 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Karoq Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
Po doposażeniu jest ok
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny do 3 biegu, na autostradzie troche slabiej to wyglada, spalanie do 7.5l na autostradzie, 8l po mieście
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual, precyzyjny, ale polecam dsg
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak zwykły kompakt
5,0
Karoseria
Bez uwag, posiadam wersję sportline która w moim odczuciu znacznie różni się od pozostałych , głównie przez brak plastikowych nakładek na dole drzwi, co mocno wpływa na odbiór wizualny tego auta
Komfort
4,0
Widoczność
Na boki troche slabiej, poniewaz przeszkadzają szerokie słupki, do przodu jest ok.
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Pozycja za kierownicą wydawała mi się nawet podobna do kodiaqa. Bardzo dużo miejsca na szerokości i nad głową.
5,0
Wyciszenie
W porządku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Aktualnie wszystkie auta są za drogie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wczesnie aby oceniać. Jakość szyby budzi wątpliwości, trafił się 1 kamyk i musiałem wymieniać przednią szybę (pękła).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Karoq Crossover Facelifting