Silnik
: Największe zaskoczenie na plus po tylu latach niepowodzeń , Niemcy odrobili lekcję jednostka 1,5 jest dopracowana i to czuć podczas jazdy .
5,0
Całokształt
Auto fajne i przyjemne świetny silnik w tym modelu z wystarczającym zapasem mocy 1,5 -150KM
Niemcy i Czesi odrobili lekcję to auto daje zadowolenie z jazdy mimo sporego spalania przy dynamicznym charakterze jazdy
Malkontentów odsyłam do wersji 1,0 95 lub 115KM tam można szukać oszczędności paliwowych itp.
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawdę fajna jednostka napędowa już dopracowana odpowiednio do użytkownika oczekującego troszkę więcej od swojego samochodu Świetnie działający system ACT, bzdura o jakiejkolwiek zmianie charakterystyki pracy silnika auta, jakieś wibracje czy terkot brak ,niewidoczne płynne przejście do pracy na dwóch cylindrach informujące na wyświetlaczu tylko u mnie nie często się pojawia jak już to na trasie poza miastem .
5,0
Skrzynia biegów
Płynna nawet krótkie przełożenia jak na zwykłe auto.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Na pewno zdecydowanie lepsza jak u konkurentów tej klasy z innych koncernów miałem okazję testować przed zakupem dwie inne marki.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dobrze nie ma wrażenia puszki klaustrofobicznej jak w wielu crossoverach.
4,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 160km/h ale to chyba kwestia wyciszenia i wygłuszenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4 lata premium do 80000 tyś km . Rocznie robię około 15 tyś więc wariant ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena za wysoka , jakość materiałów bardzo dobra, nie jest tak plastikowo i twardo jak np w Koreańczykach tej klasy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]