Silnik
: Elastyczność, osiagi, wyciszenie, ekonomia
5,0
Całokształt
Auto przyjemne w prowadzeniu nowoczesne dynamiczne i oszczędne , mogło by być tańsze
Silnik pali naprawdę mało.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1.0 TSI 115KM 200NM przez złośliwych nazywany kartonem mleka a wg mnie jest to najlepszy silnik litrowy na rynku. oszczędny i dynamiczny jak na swoją pojemność. W Kamiqu jak i T-crossie jest bardzo dobrze wyciszony. W codziennej eksploatacji nic więcej nie jest potrzebne. Z wyprzedzaniem nie ma problemu.
Polecam każdemu jazdę próbną.
5,0
Skrzynia biegów
Super. Tu nie ma przykrych niespodzianek wszystko pracuje tak jak powinno płynnie równo szybko bez szarpnięć. Jest opcja wyboru biegów ręcznie oraz domuwienia łopatek zmiany biegów do kierownicy. Powiem tak dla niezdecydowanych kto raz spróbuje automatem to nie będzie chciał manualna
5,0
Układ jezdny
W mojej ocenie układ kierowniczy jest poprawnie zestrojony działa lekko i precyzyjnie a prowadzenie auta to prawdziwa przyjemność
Zawieszenie tłumi nierówności dobrze ale mogło by być cichsze. Zaobserwować to można zjedzajac naprzyklad z poprzecznej nierówności np krawężnika bądź przy remoncie nawierzchni.
5,0
Karoseria
Z Karoserią wszystko jest w porządku
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ogólna jest bardzo dobra na wprost
Tylne supki są dość grube i mogą przesłaniać widok. Lusterko wsteczne jest dosc cienkie mogło by mieć nieco większa oprawę tak samo jak lusterka boczne ale są to pierdoły . W razie czego jest kamera cofania i czujniki które wspomagają manewry. Suma sumarum jest bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
Łatwo można się odnaleźć w aucie na pierwszej jeździe, wszystkie przełączniki leżą tam gdzie powinny leżeć. Plus dla radia bolero za łatwość połączenia androida z wyświetlaczem niestety po kablu przydało by się przy pomoc bluetooth.
Jest możliwość wybierania komend głosowych celu podróży czy osoby do której chce się zadzwonić. Polecam wirtualny kokpit.
Godnym polecenia są usługi careconnect mamy możliwość sprawdzenia statusu auta usterki, raport zużycia paliwa, zamknięcie drzwi okien czy pozycja parkowania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewaniem sterujemy z poziomu wyświetlacza bądź fizycznych przycisków
Mocą nawiewu sterujemy tylko z wyświetlacza dla nie których jest to wada. Dla mnie jest to wygodne nie muszę szukać pokrętła nisko mam wzrok na wysokości szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu skoda osiągnęła mistrzostwo ale przydała by się przesuwna tylna kanapa. Konkurencja to dostrzegła i renault captur czy t-cross coś takiego ma
5,0
Wyciszenie
Jadąc normalnie bez gwałtownych przyspieszeń jest cicho
Gdy wciskamy gaz do dechy to słyszymy warkot trzy cylindrowca i jest to fajny warkot
Jadąc spokojnie to ciężko się skapnąc że mamy doczynienia z jednostką trzycylindrowa.
Jeśli chodzi o wyciszenie kół to jest bardzo dobrze
Zawieszenie dość dudni przy najeżdżania bądź zjeżdżaniu z poprzecznych nierówności
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czas pokaże narazie narazie jest gwarancją 4 letnia i pakiet przeglądów na 4 lata lub do 60 tys za 300zl w ofercie premierowej
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jest to atrakcyjna oferta. A przynajmniej warto się nad nią zastanowić. Auto jest nowoczesne i posiada wszystko czego wymaga współczesny kierowca. W szczególności systemy bezpieczeństwa lane assist, front assist, warto dokupić jak nie jest w pakiecie ACC tempomat aktywny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jak narazie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW
[l/100km]