Silnik
: nie do zdarcia i o dziwo bardziej dynamiczny niz kombinacja 1.3+gaz w tym modelu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza, z nia nie wygrasz w tym aucie (klapa)
Inne
3,0
Całokształt
Auto typowo uzytkowe, do jazdy z punktu A do punktu B i nic poza tym.
Komfort znikomy (brak klimy, glosny silnik), ale i koszty kupna i utrzymania pomijalne. Ciezko jechac dluzszy odcinek powyzej 120 km/h ze wzgledu na halas jaki generuje silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Stary wolnossacy diesel o kulturze pracy (i niezawodnosci) traktora. Powyzej 120km/h bardzo glosny. Ale silnik bardzo wytrzymaly, bezobslugowy. Przez 4 lata jedyne co bylo robione to wymiana olejow i filtrow. Nie bierze oleju. Zadnych problemow z mechanika czy osprzetem silnika.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Wlasciwie jedynym dodatkowym elementem wyposarzenia tego modelu jest wspomaganie kierownicy.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak klimatyzacji, to jedna z glownych wad tego samochodu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja kombi sprawdzi sie zarowno w malej firmie jak i jako samochod rodzinny.
2,0
Wyciszenie
Powyzej 120 km/h po prostu jeden wielki halas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie koszty utrzymania, napraw i czesci.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo pospolity samochod, mozna polecic, ale zdecydowanie warto szukac w wersji diesel o ile komus nie przeszkadza halas silnika przy wiekszych predkosciach
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coz, stary samochod, powyzej 10 lat to maja prawo sie psuc drobne elementy np. manchety, przeguby itd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powaznych usterek raczej nie ma. Jedynie korozja jest dokuczliwa (ale to chyba tak mialo byc skoro niecynkowali blach - ostatni samochod Skody/VW bez ocynku).
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]