Ponad 10 lat i przejechane ponad 140 tys km. Zawsze byłem z niego zadowolony i gdyby nie naciski rodziny nadal bym nim się poruszał. Obecnie auto eksploatują nadal dzieci.
Wrażenia
5,0
Silnik
Praktycznie nie do zajechania. Tylko wymiana filtrów, oleju i regulacja zaworów co 10-12 tys. km. Wymiana świec co 30 tys. km. Zero problemów z odpalaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Nigdy nie miałem jakichkolwiek kłopotów ze skrzynią czy sprzęgłem.
4,0
Układ jezdny
Praktycznie bez uwag. Wymiana przekładni w tym aucie tańsza nić bak paliwa :D
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra, słupek przedni nie ogranicza widoczności
4,0
Ergonomia
Auto pojemne i nie trzeba nic więcej... Tanie w eksploatacji. Szczególnie na LPG.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cóż wadą jest kiepska i często psująca się dmuchawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie jest wystarczająco dużo miejsca. W zasadzie przestrzeń w autku jest OK.
3,0
Wyciszenie
Cóż auto do najcichszych nie należy, ale znam droższe i nowsze konstrukcje które są o niebo głośniejsze niż Felka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cóż prawie żadnych napraw, a te które były nie rujnowały kieszeni. Auto z pełnym obciążeniem pali średnio 7,2 l LPG Więc jest dość tanie jak na tę wielkość wnętrza.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie i niezawodne. Doskonałe dla młodych ludzi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki eksploatacyjne jak klocki, szczęki, zawieszenie, przekładnia kierownicza - to standard na naszych drogach. Niskie koszty napraw.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W mojej 10 letniej przygodzie z tym autem nie wystąpiły.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]