Za ta cene bardzo fajne, malo awaryjne wozidlo. Samochod jest skrajnie tani w utrzymaniu przy czym zapewnia jako-taki komfort i bezpieczenstwo.
Wrażenia
2,0
Silnik
Słaby, marnie się zbiera przy wyprzedzaniu, niska kultura pracy. Za to sie nie psuje :)
3,0
Skrzynia biegów
Jak w każdej Felicii haczy 2ka, poza tym ciegna od lewarka ida pod samochodem, wyrabiaja sie i skrzynia staje sie nieprecyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Trzyma sie dosc porzadnie drogi (jak na auto tej klasy), zawieszenie dosc przyjemne na nierownosciach, szczegolnie na tzw. lezacych policjantach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bdb, do tylu jest db.
4,0
Ergonomia
Jest ok, wszystko w zasiegu reki, moze jedynie radio schowali za bardzo za lewarkiem od biegow.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima grzeje nawet znosnie, ale latem tragedia. Mam wrazenie, ze pokretlo od nawiewu reguluje tylko jego glosnosc.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca w srodku, wiecej niz w niejednym aucie wyzszej klasy, szczegolnie bagaznik imponuje rozmiarem.
3,0
Wyciszenie
Znośnie, powyżej 110-120km/h robi sie bardzo glosno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ale tylko dlatego, ze jezdze na gazie. Jezeli chodzi o ceny czesci to jest bajka, wszystko naprawde tanie (i wcale nie trzeba czesto ich kupowac)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie moim zdaniem nic lepszego sie nie da kupic (jezeli chce sie cieszyc niskimi kosztami utrzymania, bo oczywiscie BMW 7 za te pieniadze tez mozna nabyc)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalila sie zarowka w desce i trzeci stop, nonstop gubie kolpaki :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 24 tys km (rok): 1x przegub, wydech (przy ok 130k km), alternator.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]