niezle, fajnie jak po tuningu ma sie osiagi jak ciezsze auta 2.0
Wrażenia
4,0
Silnik
plus: niskie obroty
minus: kultura pracy, slaba moc
po tuningu: swiece lor15lgs, fuel dynamic, wkladka JR, eleckticsupercharger
moc ok. 87KM
moment ok.152m przy 3200
0-100 10.5 sekundu ;] powyzsze modyfikacje nie wplywaja na mocniejsze zuzycie jednostki napedowej poniewaz silnik ten zostal i tak obciety z osiagow niemieckich podatkow ;]
3,0
Skrzynia biegów
minus: szybko sie zuzywajace synchronizatory, za krotka jedynka
plus: dobrze zestopniowana reszta biegow (ekonomicznosc)
3,0
Układ jezdny
duzy minus to to ze kola powinny byc 175/65 R14 a nie 165/70 R13 czasami niebezpiecznie
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
niezle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybka
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
standard
3,0
Wyciszenie
moze byc moglo byc lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niezle
4,0
Stosunek jakość/cena
nic lepszego nie znalazlem w tej cenie z silnikiem VW 1.6 (tylo 1005kg)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypi szczegolnie na naszych drogach
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
UWAGA: termostat, pompa wody,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]