słabo przyspiesza, powiedziabym mułowaty ja na swoją moc
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny trzeba dokładnie wkładać, przy chłodach biegi gorzej wchodzą; gdy duży mróz trzeba poczekać na rozgrzanie silnika, inaczej biegi źle wchodzą
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak obiegu wewnętrznego ogrzanego powietrza i w mieście podczas deszczu, gdy nie chce się jeździć w smrodzie spalin, trzeba zaakceptować ciągle wilgotne szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestronna
4,0
Wyciszenie
im starsza tym głosniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście - Wrocław - około 7, na trasie około 5,5 do 6 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Silnik nie jesst mocny, ale koszty eksploatacji w zupełności rekompensują jego słabość.
Kupiłem go jako nowy z salonu. Jestem bardzo zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
koniecznie trzeba pamiętać o gumowych osłonach przegubów z przodu. Padają co około 30 000 km. Potem już tylko wymiana przegubu. Koszt jednak nie jest tragiczny. Około 130 zł. I w ogóle części nie są drogie. Jest dużo niezłych zamienników.
Od 1998 roku wymieniłem (poza olejami i innymi typowymi0:
-uszczelkę kolektora wydechowego;
-ze trzy razy osłony przegubów;
-przegub;
-chłodnicę i termostat;
-ukradziono mi jednen kołpak-w wersji GLX;
-tłumiki tylny i środkowy;
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]