od początku były awarie, a to zestaw cewek wysiadł, a to sonda lamda, a to coś tam. dobrze że wymieniono na gwarancji. Silni dynamiczny ale zbyt głośny powyżej 120km/h, można go trochę wyciszyć, wiem jak to zrobić więc piszcie na matompra@poczta.onet.pl. Jak ma się kase to lepiej kupić 1,6, jego kultura jest lepsza choć parametry sa zbliżone.
5,0
Skrzynia biegów
ja akurat nie mam żadnych problemów, po 50tyś, wymieniłem tylko olej w skrzyni
2,0
Układ jezdny
ale to chyba problem naszych dziur a nie samochodu. Gdybym nim jeździł np. w Niemczech to była by piątka z plusem. Na sze drogi rozlatuje się dość szybko, dlatego proponuję obiżyć ciśnienie w gumach, guma tańsza w zakupie.
Komfort
5,0
Widoczność
tu zasłuzona piątka, choc powinny byc załozone lustera z "martwym polem"
4,0
Ergonomia
tak sobie , rzadnych plusów i minusów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ale uwaga na uszczelki w przedniej szybie -moga przepuszczać wodę i jest mokra wykładzina pod deską i ciągle mokre szyby, ogrzewanie bardzo dobre choć na wyższych biegach mogłoby być cicgsze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest w sierodku wystarczająco wygodna, choć z tyłu brakuje mi luksusu z pierwszych Polonezów, dużo miejsca i na nogi i na resztę ciała, wygodnie-naprawdę
3,0
Wyciszenie
ach ten głośny silnik, gdyby nie on to by było ok, słychać również świsty powietrza i stuki dziur
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wprawdzie nie pali z byt duzo ale jak ktoś trochę jeździ polecam gaz, ja mam i autko chodzi super, żadnych problemów
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]