Przeniesienie napędu
: Gumy na p??osiach - naprawy za grosze, ale czesto trzeba kl?ka? by sprawdzi? :)
4,0
Całokształt
jestem jego w???cicielem od 13 lat. Bardzo dbam o wymiane p?ym?w eksploatacyjnych, sznuj? ten samoch?d i ...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik na ?a?cuszku - zero problem?w, ale olej wymienia?em co 10 ty?. km i si? op?aca?o - 178 ty? km bez problem?w :)
5,0
Skrzynia biegów
Zero problem?w - ale olej wymienia?em wg. zalece? producenta - co 60 ty?. km
5,0
Układ jezdny
zawieszenie prawie w orginale! Wymieni?em tylko sworznie na przednich wachaczach, a reszta pomimo prawie 180 ty? km bez zmian!
Komfort
5,0
Widoczność
ma?e auto wi?c nie ma o czym pisa? :)
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest super jak na auto bez klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z ty?u reeeewelacja jak na auto klasy "B"
4,0
Wyciszenie
Jest ok. jak na najta?sze auto na polskim rynku (po CC)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko tanie jak barszcz
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawiele usterek, a naprawy przewa?nie za 50 -100 z? :)
Jakie? gumy nap??osiach (50 - 70 z?), wymiana ch?odnicy 120 z?, wydech ~ z 200-300 z?, naprawa wentylatora nawiewu ~60 z? itp.
WI?KSZO?? NAPRAW W OKOLICACH 100 Z? :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
jak si? odpowiednio dba o wymiany olej?w, filtr?w itp. tak jak to robi "dziadek w Niemczech" to jet to samoch?d nie do zajechania. problem z tanimi samochodami polega chyba na tym ?e Polacy nie dbaj? o nie i potem s? problamy. Moje 15 letnie auto chyba niewiele si? r??ni od Felicji kt?r? kupowa?em kilkana?cie lat temu :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]