Oleju nie bierze ani grama, dynamika średnia, troszkę głośny.
2,0
Skrzynia biegów
Co prawda wchodzą i skrzynia nie przecieka ale to chyba nie jest wyczyn w samochodzie który ma realny przebieg 67k? przełożenia względnie dobrze rozplanowane ale niestety czasami 1 i wsteczny potrafią nie wejsc, dla porównania posiadam 20 letnie polo z przebiegiem 200k i tam skrzynia pracuje duzo lepiej....
2,0
Układ jezdny
bardzo duży skręt naprawde trzeba uważac bo się można przeliczyc przy niektórych manewrach, zawieszenie to jest istny dramat, nie słuchajcie opinii użytkowników którzy twierdzą że zrobili 150k na jednym zawieszeniu to bzdura w zawieszeniu ciagle stuka puka skrzypi, montowac tylko najlepsze częsci znanych marek bo jakośc zamienników to jest taki sam dramt jak całość zawieszenia w tym samochodzie, przykład, maglownica po 60k ma takie luzy jakie 20 letni vw polo z przebiegiem 200k bedzie miał za 10 lat:) sworznie wachacza prawie wypadły ale co ciekawe nie dawały praktycznie żadnych objawów, nawet mechnacy robiąc jazdy próbne nie mogli w to uwierzyc:) zalecam robić przegląd zawieszenia co 6 a nie co 12 miesiecy jak w przypadku normalnych samochodów, jednym słowem najsłabszy element samochodu to zawieszenie przednie.
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem przyzwoita
4,0
Ergonomia
jak na tej klasy samochód całkiem nieźle
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
no tak nie kończące sie problemy z termostatami, odrazu radze zakupić termostat z przerobionym gniazdem (np marki vernet) i wsadzac tam wahlera itp orginał jest gorszy od zamiennika i tyle wystarczy w tym temacie bo szkoda mojego pisania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej klasie samochodu naprawde bardzo duzo miejsca
2,0
Wyciszenie
mogło by być troche ciszej.....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie 7,5l w miescie 8,5l
ceny zamiennych czeci bardzo tanie ALE uwaga nie kupować ich tylko drogie zamienniki jak niechcemy co poł roku wymieniać wszystkiego, przykład linka sprzegła w tej skodzie to temat rzeka.... dostępne są zamienniki za ok 50zł ale po 2 miesiącach chodzi jak w 20 letnim starze.... bez komentarza, regulator napięcia koniecznie nowy bo zamiennik potrafi całkiem niezłą niespodzianke sparwić użytkowniki samochodu i to w niedługim czasie od zakupu:), o termostatach wspominałem już....np. katalizator przy przebiegu 67k i 13 latach przegnił..... naprawde jakoś czesci uzytych w tym samochodzie jest porównywalna tylko z polonezem... ci którzy piszą same pozytywy o tym samochodzie to są jacyś nawiedzeni fanatycy którzy niejezdzili niczym wiecej w zyciu oprócz felicji, kupowac tylko jak niem innej alternatywy.
3,0
Stosunek jakość/cena
cena niska , z zewnątrz nawet całkiem nieźle jak za takie pieniadze ale niska cena nie wzieła sie z nikąd... bardzo niska jakoś i tym samym usterkowos samochodu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czytaj wyżej....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czytaj wyżej....
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]