Karoseria
: Rdza, rdza i jeszcze raz rdza. Karoseria jest zerowej jakości.
4,0
Całokształt
Dobre auto na dojazdy do pracy. Na dłuższe trasy zdecydowanie brak komfortu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo wyje przy dużych prędkościach >110 km/h, ale całkiem nieźle się zbiera spod świateł.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest źle, można jechać 80km/h na 3. biegu, ale i na piątym daje radę.
3,0
Układ jezdny
Tragiczna jakość przekładni kierowniczej. Po wymianie na nową cieszyłem się z lekkiego kręcenia kierownicą może przez 10 000 km. Później znów było tak, że kobieta na parkingu by nie ukręciła :)
Komfort
5,0
Widoczność
Małe gabaryty auta, pozwalają osobie średniego wzrostu dobrze widzieć wszystko, co dzieje się na drodze.
3,0
Ergonomia
Auto za duże nie jest, raczej dla osób średniego wzrostu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko gra, zimą szyby szybko odmarzają i nie parują. Silnik Siemensa w nawiewie nieźle dmucha.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma rewelki, auto małe i tyle.
2,0
Wyciszenie
Głośno w środku, nie ma co ukrywać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporadyczne drobne naprawy, które mechanik robi za grosze, bo auto jest bardzo prostej konstrukcji. Zużycie paliwa jest rewelacyjne. Średnio 8l LPG na 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę i koszty eksploatacji trudno znaleźć lepsze auto na dojazdy do pracy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne naprawy, które u mechanika kosztują bardzo mało. Tanie części.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Marnej jakości przekładnia kierownicza.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]