Karoseria
: należy sumiennie zakonserwować blachę !!!
Przeniesienie napędu
: Czasem osłony przegubów się rozwalają
Silnik
: Synchronizator 2 biegu
4,0
Całokształt
Ogólnie trwałe auto, wytrzymałe, tanie w eksploatacji. Warto zainwestować w porządną konserwacje blach (profile + woskowanie + podwozie).
Instalacja gazowa to tylko sekwencja. :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik rodowodem ze Skody Favorit. Ale daje rade :)
Plus to, że osiąga duże przebiegi bez remontu.
Wady to dosyć głośna praca (ale też przyjemny dźwięk silnika), mała elastyczność.
Po ok 90 tyś km przebiegu należy się spodziewać awarii alternatora.
Co 50 tyś km czyszczenie przepustnicy.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą normalnie. Wadą jest luz (trzeba wymienić takich mechanizm pod podwoziem).
Fabryczna wada synchronizatora 2 biegu.
3 bieg dość elastyczny :)
3,0
Układ jezdny
Hmmm może być :) Dość dobrze znosi dziurawe drogi, głośne zawieszenie, ale trwałe...
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko widać. Skuteczne ogrzewanie tylnej szyby. Ja dodatkowo mam przyciemniane (na zielono) fabryczne szyby. Duże lusterka.
4,0
Ergonomia
W środku trochę tandetne plastiki. Bardzo wygodne fotele, duże czytelne wskaźniki, ładnie podświetlone przyciski. Naprawde super :)
Kierownica wygląda solidnie, jest lepsza niż w nowej Fieście :P
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super. Moment cieplutko się robi.
Minus- w mojej wersji brak klimy :(
Wentylacja w miarę wydajna (czasem wentylatorek piszczy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, wygodne fotele :)
Nawet spory bagażnik jak na tą wielkość auta.
W niektórych wersjach jest regulacja wysokości siedzenia.
3,0
Wyciszenie
Hmmmmm mogło by być lepiej :) Chociaż w porównaniu do Fiata 126 to jest bardzo cicho :) Generalnie do 100 km/h jest znośnie:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie nie jest źle :)
Polecam gaz sekwencyjny, lepiej dopłacić 500 zł i nie mieć dużych spadków mocy ani problemów z obrotami :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Części tanie, ubezpieczenie też, naprawy w miare tanie, część można samemu wykonać...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem jakieś detale się psują...
Generalnie w aucie nie ma bajerów dużo to nie ma co się psuć :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jest źle :)
Jedynie tak :
70 tys + termostat + rozrząd + sprzęgło + synchronizator 2 biegu
90 tyś - naprawa alternatora
100 tyś km - wymiana tylnej klapy (wada fabryczna) + profesjonalna konserwacja!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]