Uważam, że jak za tą cenę jest bardzo ok, zwłaszcza, że jest szeroki wybór samochodów krajowych często od pierwszego właściciela, udokumentowany przebieg. Denerwują drobne usterki, ale da się przeżyć, jako auto do miasta się nadaje - duża przestrzeń. Mogłaby mniej spalać, ale silnik 1,3 MPI to stara konstrukcja, na plus rzutuje łańcuch rozrządu
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, dobrze znosi 5 osób w trasie i mało pali (5,5l/100), po mieście trochę więcej, ale da się przeżyć, denerwuje regulacja zaworów
4,0
Skrzynia biegów
Z czasem zgrzyty przy wrzucaniu 2 biegu, mogłaby być trochę dłuższa
4,0
Układ jezdny
mogłoby być trochę sztywniej, ale po 160 tysi jest jeszcze ok.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, trzyma temperaturę, wentylacja też ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej klasy auto to uważam, że bardzo w porządku. Z tyłu dużo więcej miejsca niż np w VW Polo
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często psują się jakieś drobne rzeczy: przyśniedziałe styki, usterka licznika kilometrów, nieświecący halogen, siłownik od centralnego. Irytują awarie mechanizmu oryginalnych szyb elektrycznych - są ciężko dostępne, drogie a szybko się psują
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]