DOSYĆ TRWAŁY NIE MÓWIĄC O PRZEGUBACH, ALE TO PEWNIE PO CZĘŚCI WINA POLSKICH DRÓG TAK RÓWNYCH, ŻE HEJ HO
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE PODCZAS NAJBARDZIEJ MROŹNYCH ZIM NIE ZAWIODŁO MNIE ANI RAZU W LECIE BRAKUJE KLIMATYZACJI
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
CAŁKIEM CAŁKIEM 4 OSOBY I 4 TORBY PODRÓŻNE DO BAGAŻNIKA DA RADE TYLKO WTEDY TRZEBA POŻEGNAĆ SIĘ Z OSIĄGAMI
3,0
Wyciszenie
DO 100 KM/H OK DO 130 KM/H DA SIĘ WYTZYMAĆ POWYŻEJ 130 KM/H MASAKRA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W MIEŚCIE LATEM MOJA KOCHANA FELA PALIŁA OK 7 L ZIMĄ NIE WIECEJ NIŻ 8 L NA DŁUGICH TRASACH PRZY OSZCZEDNEJ JEZDZIE SCHODZIŁEM NAWET DO 5 L Z 3 OSOBAMI NA POKŁADZIE I Z BAGAŻEM OCZYWISĆIE NIE PRZEKRACZAJĄC 100 KM/H PRZY TAKICH SAMYCH WARUNKACH NA POKŁADZIE JADAĆ DO 140 PAŁIŁA OK 6,8 , 7 L
4,0
Stosunek jakość/cena
DOBRY SAMOCHÓD ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
POPSUTY ZAMEK W KLAPIE.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEDYNE PROBLEMY JAKIE MIAŁEM Z MOJĄ CZESZKA TO PRZEGUBY TO BYŁO DO 6 ROKU ŻYCIA ALE TO MAŁE PIWO, 2 POWAŻNIEJSZYM PRZYPADKIEM BYŁY PROBLEMY Z ALTERNATOREM I TAK MĘCZYŁEM SIĘ Z TYM OK ROKU NIKT NIE POTRAFIŁ TEGO ZROBIĆ A ALTERNATORA NIE CHCIAŁEM WYMIENIAĆ GDYŻ NOWY TROCHĘ KOSZTOWAŁ. PODCZAS WAKACJI NAD MORZEM W PEWNYM NADMORSKIM WARSZTACIE KOŁO KROKOWEJ PORAZ KOLEJNY ZOSTAŁY WYMIENIONE SZCZOTKI A WIRNIK ZOSTAŁ PRZETOCZONY I JAK RĘKĄ ODJĄŁ.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]