Mam Kombi, pakowny, niezawodny samochodzik, polecam zdecydowanie wersję 1.6 + LPG jako najlepszy symulator Diesla. 1.3 to mało jak na warunki dzisiejszego ruchu drogowego
Wrażenia
4,0
Silnik
słabiuteńki, sens ma tylko LPG który ten silnik toleruje bez problemów, wtedy jest bardzo ekonomiczny
4,0
Skrzynia biegów
wybijający się lewarek, przez co jeździ się jak Ikarusem; poza tym ok
3,0
Układ jezdny
przy 150 kkm oryginalne amortyzatory i wciąż trzymają nieźle; zawieszenie jest za miękkie po za tym stuka-puka
Komfort
4,0
Widoczność
mimo Kombi tu wszystko OK
4,0
Ergonomia
mi wszystko pasuje, niewielkie wyposażenie, które jest ;) jest łatwo dosępne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje bardzo szybko, kilmy niet
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK, wygodne siedzienia, z tyłu ciasno
2,0
Wyciszenie
chodzi jak sieczkarnia - silnik słychać zawsze i wszędzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tani samochód, tanie części, prosta naprawa, z tym silnikiem jazda na noPB nie ma sensu, z LPG jest OK Wartości spalania są dla LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Można tanio kupić używkę w dobrym stanie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów to: uszczelki szyb, hydrokorektor świateł - zresztą znów jest popsuty i światła są ustawione na stałe, trzeba pilnować rdzy i przecieków do wnętrza
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa paliwa - efekt LPG, naprawa ok 400 pln, oczywiście poza serwisem, poza tym kompletnie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 LXI 68KM 50kW
[l/100km]