Silnik
: 321 tys i cisnienie dalej 10 a tak oprucz to przy tym przebiegu dopiero wymieniłem skrzynie i głowice przypominam ze auto jezdzi w ekstremalnych warunkach na firmie 14 lat
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: tylna klapa i nadkola
Przeniesienie napędu
: przeguby sprzeglo wytrzymuje tak do 150 tys km
4,0
Całokształt
mam to auto w firmie 14 lat i naprawde jest to udany model dla zwykłego kowalskiego samochud do jazdy na codzien oraz zwyklej rodziny ok
Wrażenia
3,0
Silnik
1,3 MPI daje rade choc wole druga 1,6 ta to dopiero jest elastyczna i spalanie lepsze pod wzglendem ekonomicznosci
3,0
Skrzynia biegów
321 tys i do wymiany a do ideału to jej brakuje
4,0
Układ jezdny
na nasze drogi jest troche za sztywna ale ogulnie daje rade
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
mozebyc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima goraco gorzej latem przydała by sie klima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic poza eksploatacyjnymi rzeczami Tylko lac i jezdzic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 LXI 68KM 50kW
[l/100km]