Dzis ten samochód jest już nieprodukowany- był to bardzo dobry samochód, zresztą nadal jest ale ma powazną wade a tą wadą jest szybka korozja elementów nadwozia/podwozia praktycznie pod tym względem to można ją porównać do poloneza- równie szybko "chla" ja zimowa solanka co naszego poloneza czy malucha.
Gdyby nie ta wada to z pewnościa za te pieniądze i z tą małą awaryjnoscia można by powiedzieć że jest to najleprzy samochód w tej klasie.
Szkoda że skoda w tym czasie jak wdrażała ją do produkcji ani w pózniejszym terminie niedopracowała tej małej ale jakże ważnej sprawy jakią jest skuteczna i trwała ochrona antykorozyjna- która decyduje o "trwałości samochodu przez długie lata"
Wrażenia
3,0
Silnik
powinna byc zastosowana hydrauliczna samoregulacja luzów zaworowych
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
stanowczo za słabe hamulce na tylnej osi, ale można je poprawić poprzez wymianę ograniczników ciśnienia na pompie hamulcowej-załorzyć od felicji kombi
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
jak za te pieniądze to niema co narzekać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
słabo wyciszona komora silnika-trzeba ją wyciszać we własnym zakresie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą moc to troche dużo, no ale cóż konstrukcja sil. jest już stara
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko jest praktycznie super jak za te pieniądze - ale ochrona antykorozyjna to zdecydowaniwie NIEWYPAŁ w tym modelu skody.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
usterki można je bez trudu samemu usunąć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżeli samochód jest delikatnie eksplatowany to praktycznie takowe się niezdarzaja