Silnik bez zastrzeżen. Sprawdzony model VW. Jedyna felerna konstrukcja to termostat - wymieniałem go 2 razy w ciągu 7 lat. Dokładnie nie wytrzymuje plastikowa obudowa termostatu. Od początku zużywa dość sporo oleju. Nie jest to wina pierścieni ponieważ był sprawdzany jeszcze na gwarancji. Według mnie dobrze dotarty i utrzymany silnik 1.6 ma moc znacznie ponad 75 KM. Czuje się to podczas jazdy i wpyrzedzania.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Dostosowana do tego modelu.
3,0
Układ jezdny
Średnio odporny na polskie warunki drogowe.
Komfort
3,0
Widoczność
W porządku.
3,0
Ergonomia
Nie najgorsza.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na tę klasę samochodu wystarczy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie wystarczy (180 cm wzrostu).
3,0
Wyciszenie
Dość głośna praca na wyższych obrotach silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowo. Rdza po 6 latach na tylnej klapie. Samochód w większości garażowany. Miał też okresy pobytu na dworze w trakcie zimy. Ekploatowany cały rok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]