Auto jest niezawodne i wbrew innym przedstawionym na temet zabepieczenia antykorozyjnego negatywnym opiniom stwierdzam, że w przypadku mojej skody jest zupełnie odwrotnie. Auto przez 8,5 roku jest parkowane przed blokiem i mimo upływu czasu nie ma nawet najmniejszego śladu korozji. Jedynym mankamentem jest zbyt słaby układ wydechowy. Dotyczy to zarówno trwałości łumika środkowego jak i końcowego.
Wrażenia
4,0
Silnik
słaba dynamika na 5 biegu. Przy wyprzedzaniu prawie zasze koneczna redukcja biegu.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
szybkie zużywanie klocków hamulcowych co 35 tys wymiana;
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepłe powietrze już po 2-3 min pracy silnika nawet wczasie mrozów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę zbyt mało miejsca dla pasażrów z tyłu zwłaszcza za wysokim kierowcą. Z przodu nawet lepiej niż w niektórych pojazdach wyższej klasy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zadawalające - instrukcyjne.
Praktycznie nie były potrzebne dolewki oleju silnikowego między wymianami.
Ceny przeglądów - 90 - 150 (bez materiałów eksploatacyjnych).
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie dobrze jednak cena 31 089,30 (w 1997) za wersję 1,6GLX bez wspomagania, poduszek i innych bajerów w porównaniu do aut dzisiaj sprzedawanych za zbliżoną kwotę była trochę wygórowana.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 LX 75KM 55kW
[l/100km]