+ przemyślany design
+ duża niezawodność
- mało dynamiczny i średnio-oszczędny (przy oferowanej dynamice) silnik
- przeciętna ergonomia
- kiepski handling
Wrażenia
3,0
Silnik
głośny, wyczuwalne wibracje, łapie od niskich obrotów, ale dynamika mierna
3,0
Skrzynia biegów
biegi nie wchodzą pewnie, ale nie ma z nimi większych problemów, za długie przełożenia
3,0
Układ jezdny
zawieszenie dobrze sprawdza się na polskich drogach, ale na zakretach samochód za bardzo się wychyla
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
3,0
Ergonomia
wszystkie przełączniki intuicyjnie rozmieszczone, brak regulacji kierownicy, ogolna pozycja za kierownicą nie pozwala dobrze wyczuć samochodu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą ogrzewanie sprawdza się rewelacyjnie, latem kiepskie chłodzenie, wentylacja powyżej 2 poziomu bardzo głośna, przeciętna siła wentylatorów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
biorąc pod uwage, że jest to samochód z poczatku lat 90 klasy B, miejsca jest bardzo dużo, może konkurować z nowszymi modelami
3,0
Wyciszenie
głośny silnik, przeciętna aerodynamika nadwozia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód mało awaryjny, ceny części w ASO nie sa niskie - wymiana linki sprzęgła i wymontowanie filtra przeciwpyłkowego - 130 zł (razem z robocizną)
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód w bdb stanie, po małym przebiegu (do 70 tyś), po pierwszym właścicielu, serwisowany w ASO, bezwypadkowy, itp. można teraz zakupić za około 8 tyś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciężko otwierajacę się dźwi, obudowa kierownicy małoprecyzyjnie zmontowana
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotychczas bez żadnej istotnej awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]