Do tej pory nie sprawiła kłopotów. Przy należytym dbaniu (regularne wymiany oleju, płynów itd) autko potrafi się odwdzięczyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bywają problemy z przepustnicą, ale regulacji jest OK. Troszkę głośny silnik zwłaszcza powyżej 130 km/h. a poza tym jest OK.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów.
4,0
Układ jezdny
Niektórzy twierdzą, że jest zbyt miękka i montują rozpórkę. Ja twierdzę, że jest dobrze a F13 nie jest autem wyścigowym.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać, nie ma problemów.
4,0
Ergonomia
Proste i czytelne wskaźniki. Wszystko pod ręką i na wlaściwym miejscu. Na początku drażni mechanizm włączania przerywanej pracy wycieraczek i włączania świateł. Ale po pewnym czasie człowiek się przyzwyczaja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super ale wentylacja latem słabo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku nadspodziewanie dużo miejsca.
2,0
Wyciszenie
Jest słabo, zwłaszcza powyżej 130 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na trasie :
przy prędk. 90-110 km/h - 5,4 l/100 km, miasto 7,0 - 8,5 (zima, na krótkich odcinkach).
Części tanie, łatwo dostępne, serwis ASO jest drogi ale w prywatnym warsztacie "nie zrzeszonym" jest tanio i dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie znajdziecie lepszego autka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
autko ma już 9 lat, raz na pół roku padnie np. żarówka podświetlenia przycisku świateł itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać jeszcze nie stanęła w trasie i nie popsuła się w sposób uniemożliwiający kontytuowanie jazdy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]