Drugi właściciel, auto 12-letnie. Technologia przestarzała, ale działa. Mankamenty: rdza, skrzypiące plastiki, mały bagażnik, zawieszenie trochę słabe, potrafi łupnąć przy wjeździe na ktawężnik. Auto głośne (silnik, bębnienie przy jeździe po nierównej drodze, zahaczenie o grubszą trawę brzmi, jakby ktoś rozdzierał podwozie, przy jeździe z prędkością pow 110 km/h nie da się rozmawiać). 68 KM na 1200 kg samochodu to strasznie mało.
Zalety: niezawodność i solidność muła roboczego. Niewrażliwość na niskie temperatury. Przestaje jeździć dopiero, jak zamarznie olej w skrzyni biegów.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy zakupie auta używanego w przedziale 4000 - 7000 zł dostaje się całkiem solidne auto do codziennego użytkowania (pamiętajmy, że to nie jest limuzyna klasy lux). Koszty napraw i przeglądów utrzymują się w moim przypadku na poziomie kilkuset zł rocznie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]