Układ elektryczny
: Alternator! Trzeba uważać bo gdy skonczą się szczotki w regulatorze napięcia nie poinformuje nas żadna kontrolka.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1.3 najlepiej czuje się na wyższych obrotach, bardzo przyjemnie jeździ się nim na 4 biegu między 80-110 km/h. Ze względu na starą konstrukcję i niewielką moc na trasie wyprzedzanie jest trudne, nie obędzie się bez redukcji. Bieg 5 jest oczywiście nadbiegiem i nie służy do wyprzedzania. Jednak można utrzymywać prędkość podróżna na poziomie 110-120 km/h i nie jest to problemem.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w miarę precyzyjna. Długie skoki przełożeń. Źle zestrojone biegi 1 i 2. Poza ty ok.
3,0
Układ jezdny
Nie jest to bolid wyścigowy, przy większych prędkościach i wchodzeniu w zakręt trzeba uważać, na szczęście jest bez wspomagania więc wszystko czuć na kierownicy. Zawieszenie moim zdaniem dobre w trasie (dla 1 osoby) jest wtedy w miarę komfortowo.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Średnio wyprofilowane fotele. Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
podczas deszczu nie zawsze odparują tylne szyby. Szybko się nagrzewa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczając ilość miejsca dla kierowcy i pasażera. Wysokie osoby podróżujące z tyłu mogą narzekać na brak miejsca nad głową.
3,0
Wyciszenie
Jeśli nie masz dobrego sprzętu grającego to na autostradzie przy 120-140 km/h radia sobie nie posłuchasz. Jednak przy 70-100 silnik pracuje bardzo przyjemnie, jego odgłos mimo iż nie jest dobrze wytłumiony, nie przeszkadza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik nie jest ekonomiczny, w mieście pali bardzo dużo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z samochodem nie miałem większych problemów, jedyną rzeczą przez którą stałem w trasie był wadliwy alternator wraz z regulatorem napięcie. Po wymianie całego alternatora nie mam problemów.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]