Jest zima także wartości spalania względem lata są zawyżone. Tereny górzyste jazda w miarę możliwości "o kropelce". Przy mało ekonomicznej jeździe miasto, korek (30%) i trasa o dużych wzniesieniach i spadach (70%) bez eko jazdy 12,5l LPG/100km (Test). Teraz jeżdżę jak najbardziej eko. Jest mróz więc nie przyspieszam gwałtownie bo spalanie na zimnym silniku jest ogromne. Po 10 minutach jazdy na słuch (brak obrotomierza) 2500 RPM z wykorzystaniem hamowania silnikiem w trasie i dynamicznej rozsądnej jeździe w mieście 9,47l LPG/100km.
Trasa tak jak poprzednio "eko" 50-70km/h spalanie ok 7,5-8l. Autostrada to rożnie ale najczęściej szukam ciężarówki, która przecina powietrze. W lecie wyniki można obniżyć o co najmniej 1-1,5l. Autko fajne jak na pierwsze ewentualnie drugie. Mocy nie brakuje spokojnie na 5 biegu pod lekkie wzniesienie się można wydrapac z prędkości 60-70km/h wieksze górki redukcja do 4 przy prędkości 60-70km co wbija na obroty bliskie mak. Momentu obrotowego i też bez problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 58KM 43kW
[l/100km]