Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Favorit Kombi

TAPTA, 19 lat temu
Silnik 1.3 63KM 46kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 0 tys. km
Skoda Favorit Kombi 1.3 63KM 46kW 1988-1994 - Oceń swoje auto
2,85
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Mimo wszystkich usterek samochod rewelacyjny. Mial klimat i dusze (i, niestety, wolna wole).
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik niezawodny, dopoki nie zagodowala sie woda w chlodnicy; po tym stracil duuzo na mocy i zaczal pic olej
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie dobrze, gdyby nie guma od dzwigni zmiany biegow; czesto sie rozrywala
2,0
Układ jezdny
powyzej 120km/h zaczynaly sie straszne wibracje, ktore ustepowaly po osiagnieciu 135km/h (czyzby wtedy kola odrywaly sie od jezdni?). Dwukrotnie wymienialem poloski i koncowke drazka. Czeste wymiany amortyzatorow (moze to wina naszych drog?)
Komfort
2,0
Widoczność
wszystko super, gdyby nie ten przedni slupek umieszczony tak niefortunnie, ze zalslanial kluczowe punkty (wystarczyl zakret, zeby byc zmuszonym do gimnastyki w poszukiwaniu widocznosci)
4,0
Ergonomia
wygodnie rozmieszczenie przelacznikow, swietny pomysl z sygnalem swietlnym (ale po wyrobieniu dzwigni sygnal swietlny odpalal sie przy przelaczeniu kierunkowskazu)
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
wlot powietrza umieszczony tak, zeby zbieral wszystkie listki, ktore zapychaly przewody powietrzne i kratki. Gwizdy i swisty podczas pracy wentylatorka powyzej 1.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca sporo, ale baaardzo niewygodne siedzenia!!!
4,0
Wyciszenie
nawet niezle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie czesci, niskie zuzycie paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zle wykonane przlaczniki, szesto sie lamaly; wlacznik swiatla na zapalke to powszechna praktyka (kiedys zapalka mi wyskoczyla i swiatlo zgaslo noca na zakrecie). Po wrzuceniu dwojki zapalal sie wsteczny. Drzwi lubily zamarzac. Klamki wewnetrzne urywaly sie. Bagaznik potrafil otwierac sie w trakcie jazdy (to problem u mojego znajomego, nie u mnie). Korozja w kazdym modelu w tych samych miejscach.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po wjechaniu w kaluze silnik czesto gasl; po deszczu czesto nie zapalal. Czujnik temperatury NIGDY (nawet po wymianie na nowy) nie zalaczyl mi wentylacji chlodnicy (efekt: zagotowana woda w chlodnicy, poszerzone pierscienie)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Favorit Kombi