Brakuje mocy do wyprzedzania na trasie, choć jak się komuś nie śpieszy ...
4,0
Skrzynia biegów
Czasami kłopot z wrzuceniem wstecznego, a tak ok.
4,0
Układ jezdny
Narzekam na drogi, bo po płaskim nie jest źle :)
Komfort
3,0
Widoczność
Słabo do tyłu, średnio do przodu przez słupki (piesi).
4,0
Ergonomia
Nie jest źle, choć przydałby się składany fotel pasażera czasami (w końcu to koń roboczy małej firmy).
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiecznie parujące szyby, ogrzewania zaskakujące po 2 km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za mało miejsca na bary, z tyłu 3 osoby mieszczą się z trudem (a dziwne)
2,0
Wyciszenie
Może pominmy ten punkt, choć można się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co jakis czas zaskakuje nową częścią do wymiany, choć na szczęście są tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 2-3K dobry niezawodny i tani w utrzymaniu samochód (z LPG).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się mocuje kieszeń popielniczki?? Jeśli ktoś wie prosze o pomoc na homik@gazeta.pl. Od "nowości" nie trzyma, a czasem jes potrzeba jej wyciągnięcia i schowania "papierka".
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lubi nie zapalić rano, szczególnie jak wilgotno jest, a tak to lać paliwo i jechać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 54KM 40kW
[l/100km]