można trafić na genialnie egzemplarze, które jeżdzą naprawde dużo i to bezawaryjnie, ale przydaje się przestrzegać przeglądów - to auto dla "zakochanych" w drobiazgach - zawsze jakiś drobiazg do poprawy
Wrażenia
3,0
Silnik
no z tej pojemności i klasy silnika to i tak dobrze choć rewelacji nie ma ale na polskie drogi to wystarcza
3,0
Skrzynia biegów
synchronizator 2 biegu :(, długa dzwignia zmiany biegu :(, głośna
3,0
Układ jezdny
zawsze coś stuka i puka,
Komfort
5,0
Widoczność
ja zaparkuję wszędzie
3,0
Ergonomia
jak wygląda tak wygląda, ale wszystko co potrzebne to jest, choć klamki wewnętrzne to z ergonomią nie mają nic wspólnego - jak się kolejna łamie to człowiek się uczy nowych przekleństw
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja tak, zwłaszcza że mam fabryczny szyberdach, co do ogrzewania to raczej słabo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to raczej atut - wszędzie mi się dobrze siedzi
3,0
Wyciszenie
powyżej 100 km/h to to już na pewno nie jest wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie 8-9 w miescie 10
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no dużo zależy od szczęścia - mnie psuła się pod domem, natomiast w trasie mnie nie zawiodła
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nieustające kłopoty z uszczelką pod głowicą ale to wynik najprawdopodobniej (ostatni sposób naprawy) podkładek pod tulejami cylindrowymi
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 54KM 40kW
[l/100km]