Silnik
: Dość mułowaty, nie czym wyprzedzać inne auta.
Karoseria
: Rdza
Zawieszenie
: W zakrętach lepiej zdjąć noge z gazu.
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Na 1 i 2 biegu dość mułowaty, na 3 i 4 biegu zaczyna lepiej ciągnać.
Silnik ma prostą budowę, nie miałem problemów z odpalaniem.
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt długi skok drążka zmiany biegów.
2,0
Układ jezdny
Wchodząc w zakręty lepiej redukować do 80 km/h, trzyma się dość niepewnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
1,0
Ergonomia
Klakson umieszczony w złym miejscu, spryskiwacz szyb uruchamia się razem z wycieraczkami, dziwny jest kąt ustawienia kierownicy względem pasażera, nieporęcznie korzysta się z radia podczas jazdy(jest za nisko,daleko), klamki od drzwi(kolejny czeski wynalazek), lusterko wewnętrzne(od razu lepiej je wymienić), zamki w drzwiach i stacyjce w nocy ciężko trafić kluczem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na twarz i tors dobrze grzeje, zupełnie słabo na nogi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, z tyłu nie siedziałem.
3,0
Wyciszenie
Nie najgorzej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie w miarę ekonomiczny, w mieście pije więcej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi które wymieniłem wyżej. Jeszcze zepsuty wyłącznik ogrzewania tylnej szyby, zepsuty licznik kilometrów ten co się samemu zeruje, przepalone kontrolki w liczniku. Cieknący szyberdach.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wentylator nagrzewnicy to dopiero czeski złom,musiałem wymienić na nasz od poloneza. Przeciekające zbiorniczki płynu do spryskiwania szyb,najlepiej wstawić od innego auta, bo orginalne to przestarzała technologia,bedą zawsze cieknąć!
Rdza.Rdza zżera skodę jak królik sałatę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 63KM 46kW
[l/100km]