Zawieszenie
: Można jechać wszędzie. To terenówka bez 4x4.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Czasami trzyma zbyt wysokie obroty
Karoseria
: Blachy są bardzo cienkie więc się uginają przy dotknięciu palcem
Inne
: Jest zbyt lekki na parkingu przy wietrze się bujał
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuję czasami nie równo. Wolne obroty powyżej 1,5 tyś.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma problemu. Wszystko w porządku. Można spokojnie jechać na jedynce do 15 km/h, na dwójce do 35 km/h, na trójce do 60 km/h, na czwórce do 100 km/h.
5,0
Układ jezdny
Znosi przy zakrętach w mieście, leciutko buja. Kierownica działa jakby miała wspomaganie. Mieści w bardzo wąskich wjazdach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, bardzo ułatwia wyczucie rozmiarów samochodu.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dużo miejsca. Mam 195 cm wzrostu i jeszcze sporo miejsca nad głową. Z tyłu też pasażerowie nienarzekają.
3,0
Wyciszenie
Jest troszkę głośny w mieście. W trasie jest lepiej wogóle jak zmienia się biegi przy 2-3 tyś obrotów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przyzwoite ok. 550 km przejechałem prawie na jednym baku. W tym dwa razy przejazd przez zakorkowany Koszalin. Przegląd u mechanika 80zł naprawa po kupnie z rachunkiem na całą stronę w tym części typowo eksploatacyjne 520 zł w tym 200 zł robocizna. Silniczek tylnej wycieraczki 80 zł, amortyzatory 70 i 90 zł, palec rozdzielacza 10 zł, kupułka 20 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem za 1000 zł i jestem zadowolony. Nie ma co porównywać go do nowych aut ale jeszcze mnie nie zawiódł.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastikowe nadkola kół pękają dosyć szybko.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 57KM 42kW
[l/100km]