Silnik dobrze. Przy wolnych obrotach nie stety wpada w dokluczliwe drgania np. zatrzymanie się na światłach
3,0
Skrzynia biegów
Mam już wyślizgane sychronizatory i dlatego wyczuć można wchodzenie na zęby
3,0
Układ jezdny
Trochę trudno utzrymać jazdę dokładnie na wprost. Dużo się koryguje
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
Co można oczekiwać od takiego pojazdu.
Jest gdzie usiąść i to wystarczy. Jak ktoś chce mieć komfort to niech sobie kupi coś lepszego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie wyntylacja dobrze działa, natomiast w zimę trochę jest kłopotliwe odparowanie przedniej szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie polecam dla wysokich osob.
3,0
Wyciszenie
Stuki i trzaski oraz odgłos z silnika jak wakażdym samochodzie w tym segmencie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe z ok 70-75 km/h to zyżycie 6,6 do 6,7. Ale wystarczy jechać powyżej 90 km/h to wzrasta do 8-8,5 litra. Moje przeciętne zużycie to 7,2 do 7,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
JAk za tą cenę to OK>
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stety, przy braku czasu na drobne naprawy trzeba liczyć się z mozliwością usterek. Zawsze trzeba mieć jakąś gotówkę w rezerwie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uczulam wszytkich na jedną rzecz. Czujnik oleju. Fabryczny czyjnik posiada mozliwośc wyłączania własnego momentu kontrolki ostrzegawczej. Nie stety ta rzecz może spowaodować rozszczelnienie się i w konsekwencji sadek ciśnienia oleju a to poważny drobiazg. Czym prędzej wymienić na nowszy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 54KM 40kW
[l/100km]