Ocena wyższa niż jeden dzięki doskonałemu zawieszeniu...
Wrażenia
2,0
Silnik
Ocena dotyczy fabrycznego silnika, po kuracji wzmacniającej to 4.
2,0
Skrzynia biegów
Zacina się, pierwszy bieg synchronizuje teraz do 5km/h, kiedyś do 40km/h
5,0
Układ jezdny
Seryjny za miękki, po obniżeniu o 50mm perfekcja, nie do wyprowadzenia z równowagi, jak się dołoży stabilizator i inne amortyzatory to nie daje się wyprowadzić z równowagi
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna, szczególnie lusterka boczne
3,0
Ergonomia
... Ten piąty bieg...
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja tak sobie (głośna) ale ogrzewanie denne... (musiałem zmodyfikować to zaczęło grzać)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla siędzących z przodu... U mnie z tyłu klatka więc nikt tam nie siedzi...
3,0
Wyciszenie
Tragedia... Ale mój wydech też daje masę decybeli....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby się tak nie psuła przy ostrzejszym traktowaniu
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie plastiki się łamią i klekoczą (szczególnie na twarszym zawieszeniu)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mój silnik jest po mocnym tuningu ale psuje się nonstop. Przez ostatni rok 7 razy wymieniana uszczelka pod głowicą